Oferta

Zapoznaj się z ofertą SKY Fitness i wybierz zajęcia dla siebie.

Słowo klucz - wybór!

W SKY Fitness dbamy o to, żeby każdy kto do nas trafia mógł cieszyć się swoim ulubionym treningiem.
Masz pomysł na nowe zajęcia? Świetnie! Porozmawiajmy - twoje opinia jest dla nas cenna.

Kliknij nazwę zajęć, żeby zobaczyć opis.

Brzuch, pośladki, uda – jak sama nazwa wskazuje, na zajęciach skupiamy się tylko na tych partiach mięśniowych. Jeśli marzysz o okrągłych pośladkach, smukłych udach oraz płaskim brzuchu – te ćwiczenia będą dla Ciebie! Dedykowane dla każdego, bez ograniczeń wiekowych. Intensywność zajęć – umiarkowane/intensywne.

Trening zainspirowany został charakterystycznym atutem ciał Brazylijek, czyli kształtną i jędrną pupą. Trening wzmacniający i modelujący, a także likwidujący cellulit. Jego wysoka intensywność oraz optymalny dobór ćwiczeń pozwala już po miesiącu zauważyć pierwsze efekty. Intensywność zajęć – umiarkowane/intensywne.

Zajęcia z użyciem dużych piłek, przeznaczone dla każdego niezależnie od wieku. Zajęcia mają charakter ogólnorozwojowy. Ćwiczenia na piłce wzmacniają wszystkie mięśnie oraz pomagają utrzymać prawidłową postawę ciała. Intensywność zajęć – umiarkowane.

Program treningowy prosto ze Stanów Zjednoczonych. Intensywne ćwiczenia w rytm muzyki z wykorzystaniem opasek kinetycznych Booty Killer. Dzięki różnym stopniu doboru gum oporowych możemy podnosić intensywność treningu. CEL: spalanie tkanki tłuszczowej, redukcja cellulitu, poprawa wytrzymałości oraz wzmocnienie całego ciała. Intensywność zajęć – umiarkowane/intensywne.

Trening interwałowy – czyli jak jednocześnie wyrobić kondycję i spalić kalorie! Jego zaletą jest krótki czas ćwiczeń, ich prostota i szybkie efekty. HIIT polega na przeplataniu ćwiczeń o wysokiej intensywności z ćwiczeniami o umiarkowanej intensywności. Najczęściej schemat jest 20/10 lub 30/10 tj. 20 sekund ćwiczenie – 10 sekund aktywna przerwa (np. marsz w miejscu). Sam trening trwa 30 minut, poprzedza go rozgrzewka a kończy rozciąganie. Nie polecany dla osób, które dopiero zaczynają przygodę z treningiem oraz mających problemy ze zdrowiem (np. wysokie ciśnienie, problemy sercowe, problemy ze stawami czy kręgosłupem). Intensywność zajęć – intensywne.

Zajęcia jogi mają charakter integralny, prowadzone są w sposób spokojny, łączą ciało i umysł prowadząc do równowagi fizycznej i psychicznej. Poprzez praktykę asan ( postaw ciała ), świadomy oddech oraz koncentracje, wyciszamy umysł, równoważymy emocje osiągając wewnętrzny spokój. Ciało osiąga sprawność, lekkość, poprawia się postawa ciała oraz zakres ruchu. Joga pozwala nam lepiej funkcjonować w życiu codziennym zmagając się z wyzwaniami życia. Intensywność zajęć – spokojne.

System ćwiczeń fizycznych opracowany na początku XX wieku przez Niemca Josepha Pilatesa, którego celem ma być rozciągnięcie i uelastycznienie wszystkich mięśni ciała w celu poprawy zakresu i jakości ruchu. Według założeń Pilatesa, metoda ta przyczyniać się ma też do: wzmocnienia mięśni bez ich nadmiernego rozbudowania, odciążenia kręgosłupa, poprawy postawy, obniżenia poziomu stresu oraz ogólnej poprawy zdrowia osób ćwiczących. Intensywność zajęć – spokojne.

Nie mylić z pole dance lub exotic dance. Jest to fitness na drążku pionowym. Przeróżne figury, kombinacje figur oraz ciekawe akrobacje powodują, że trening ten świetnie wpływa na wytrzymałość mięśni i sylwetkę. Elementy akrobatyki dorzucają dodatkową adrenalinę, a samo wykonanie nowych figur to ogromna dawka uśmiechu i zadowolenia. Na pole fitness zakładamy krótkie spodenki, nie używamy tego dnia balsamu (rurka bywa śliska bez niego) i szykujemy się na dużo siniaków! Nie ma ograniczenia wiekowego. Intensywność zajęć – umiarkowane.

Zajęcia z użyciem sztang. Trening odbywa się przy muzyce, która nadaje tempo. Choreografia nie jest skomplikowana, cały zestaw składa się z prostych ćwiczeń na różne partie mięśni. Sam gryf jest lekki, a obciążenie dobierane indywidualnie. Na zajęciach każdy utwór to osobna grupa mięśni – warto więc dopasować obciążenie do danej grupy. Po tych zajęciach możesz liczyć na jędrne, wyrzeźbione i silne ciało. Trening jest polecany zarówno paniom jak i panom. Intensywność zajęć – umiarkowane/intensywne.

Zajęcia o charakterze wytrzymałościowym na rowerze stacjonarnym. Odpowiednio dobrana muzyka narzuca tempo jazdy. Wiąże się ono z ukształtowaniem terenu: są odcinki, gdy jedziesz po płaskiej nawierzchni oraz podjazdy pod górkę i szybkie zjazdy na dół. Dzięki temu, za każdym razem możesz wybrać się w zupełnie inną trasę. Podczas tego treningu spalisz tkankę tłuszczową, poprawisz kondycję oraz zdrowie wzmacniając układ krążeniowo-oddechowy. Intensywność zajęć – umiarkowane/intensywne.

To zajęcia stworzone dla kobiet w celu poprawy jędrności oraz wyglądu całej sylwetki, kształtują i modelują. Ćwiczymy takie partie mięśni jak rąk, nóg, pleców, brzucha i pośladków angażując do pracy całe ciało. Intensywność zajęć – spokojne/umiarkowane.

To forma zajęć, do których wykorzystuje się około 20-to cm platformę nazywaną stepem, ćwiczenia w rytm muzyki tanecznej polegają na dynamicznym wchodzeniu i schodzeniu ze stopnia na różne sposoby. Ćwiczenia pozwalają spalić tkankę tłuszczową, oraz ujędrnić i wzmocnić głównie dolne partie ciała, pośladki, uda oraz łydki. Intensywność zajęć – umiarkowane.

To zajęcia łączące w sobie elementy treningu siłowego i cardio z wykorzystaniem ciężaru własnego ciała. Muzyka towarzysząca na treningu idealnie współgra z ćwiczeniami wykonywanymi przez uczestników zajęć. Efekt Strong by Zumba to wzmocnienie mięśni całego ciała oraz wyrzeźbiona smukła sylwetka. Strong by Zumba to trening intensywny poprawiający również kondycję. Intensywność zajęć – intensywne.

Zajęcia wzmacniające całe ciało. Opierają się na połączeniu elementów aerobiku i treningu siłowego z wykorzystaniem różnorodnego sprzętu m.in. kettlebell’s, sztang, obciążeń, step’ów, piłek gimnastycznych, gum etc. Intensywność zajęć – umiarkowane.

Trampoliny czyli jumping fitness to połączenie ogólnorozwojowego treningu z muzyką i ogromną dawką energii, taka aktywność modeluje, poprawia kondycję, spala tkankę tłuszczową, oraz wyzwala endorfiny, bardzo ważna jest technika zajęć. Trampoliny to zajęcia cardio podczas których wykonujemy różnego rodzaju skoki o zmiennym tempie intensywności. Intensywność zajęć – umiarkowane/intensywne.

Ćwiczenia wielostawowe i funkcjonalne wykonujemy na czas w określonej ilości „obwodów”. W wysokim stopniu redukuje tkankę tłuszczową oraz podnosi sprawność organizmu. Wymagający i dający popalić. Intensywność zajęć – intensywne.

Zajęcia mają charakter profilaktyczny, oparty o zestaw ćwiczeń wpływających na poprawę sprężystości i ruchomości kręgosłupa. Przy regularnym uczęszczaniu na zajęcia możemy wyeliminować bóle lub dyskomfort pleców, a także zapobiec ich pogłębianiu lub nawrotom. Ćwiczenia obejmują mobilizacje kręgosłupa, stabilizacje przez wzmacnianie mięśni głębokich i przykręgosłupowych oraz rozluźnianie i rozciąganie poszczególnych grup mięśniowych. Zajęcia są do osób które są narażone na codzienne przeciążenia wyniku siedzącego trybu życia, lub nadmiernej eksploatacji aparatu ruchu. Intensywność zajęć – spokojne.

Zajęcia łączące w sobie elementy tańca i aerobiku z elementami treningu wytrzymałościowego prowadzone w rytm specjalnie przygotowanej muzyki latynoamerykańskiej. Zumba umożliwia spalanie kalorii przy świetnej zabawie. Optymistyczny nastrój zajęć wyzwala pozytywną energię, oraz hormony szczęścia. Proste kroki, oraz porywająca muzyka sprawiają, że każda z osób wychodzi z zajęć zmęczona i zadowolona. Zumba fitness to zajęcia dla każdego. Intensywność zajęć – umiarkowane/intensywne.
Icons made by Freepik, dDara, Gregor Cresnar, Darius Dan, photo3idea_studio, Eucalyp, srip, Gregor Cresnar, photo3idea_studio from www.flaticon.com is licensed by CC 3.0 BY

Hej, nie masz jeszcze karnetu? Dołącz do nas już dziś!

Sprawdź ofertę

Aktualności

10 lipca 2019
SKY Fitness na basenie!

Zapraszamy do zapoznania się z naszą specjalną ofertą przygotowaną dla wielbicieli aktywności na ...

Czytaj dalej

03 czerwca 2019
Promocje w SKY Fitness

Zachęcamy do zapoznania się z naszymi ofertami promocyjnymi. Oferta od 15.06 Re...

Czytaj dalej

03 czerwca 2019
W niedzielę krócej

Informujemy, że w dniu 9.06.2019 z uwagi na Zielone Świątki klub czynny od 10 do 15. Do zobaczenia!

Czytaj dalej