Oferta

Zapoznaj się z ofertą SKY Fitness i wybierz zajęcia dla siebie.

Słowo klucz - wybór!

W SKY Fitness dbamy o to, żeby każdy kto do nas trafia mógł cieszyć się swoim ulubionym treningiem.
Masz pomysł na nowe zajęcia? Świetnie! Porozmawiajmy - twoje opinia jest dla nas cenna.

Kliknij nazwę zajęć, żeby zobaczyć opis.

Brzuch, pośladki, uda – jak sama nazwa wskazuje, na zajęciach skupiamy się tylko na tych partiach mięśniowych. Jeśli marzysz o okrągłych pośladkach, smukłych udach oraz płaskim brzuchu – te ćwiczenia będą dla Ciebie! Dedykowane dla każdego, bez ograniczeń wiekowych. Intensywność zajęć – umiarkowane/intensywne.

Trening zainspirowany został charakterystycznym atutem ciał Brazylijek, czyli kształtną i jędrną pupą. Trening wzmacniający i modelujący, a także likwidujący cellulit. Jego wysoka intensywność oraz optymalny dobór ćwiczeń pozwala już po miesiącu zauważyć pierwsze efekty. Intensywność zajęć – umiarkowane/intensywne.

Zajęcia z użyciem dużych piłek, przeznaczone dla każdego niezależnie od wieku. Zajęcia mają charakter ogólnorozwojowy. Ćwiczenia na piłce wzmacniają wszystkie mięśnie oraz pomagają utrzymać prawidłową postawę ciała. Intensywność zajęć – umiarkowane.

Program treningowy prosto ze Stanów Zjednoczonych. Intensywne ćwiczenia w rytm muzyki z wykorzystaniem opasek kinetycznych Booty Killer. Dzięki różnym stopniu doboru gum oporowych możemy podnosić intensywność treningu. CEL: spalanie tkanki tłuszczowej, redukcja cellulitu, poprawa wytrzymałości oraz wzmocnienie całego ciała. Intensywność zajęć – umiarkowane/intensywne.

Trening interwałowy – czyli jak jednocześnie wyrobić kondycję i spalić kalorie! Jego zaletą jest krótki czas ćwiczeń, ich prostota i szybkie efekty. HIIT polega na przeplataniu ćwiczeń o wysokiej intensywności z ćwiczeniami o umiarkowanej intensywności. Najczęściej schemat jest 20/10 lub 30/10 tj. 20 sekund ćwiczenie – 10 sekund aktywna przerwa (np. marsz w miejscu). Sam trening trwa 30 minut, poprzedza go rozgrzewka a kończy rozciąganie. Nie polecany dla osób, które dopiero zaczynają przygodę z treningiem oraz mających problemy ze zdrowiem (np. wysokie ciśnienie, problemy sercowe, problemy ze stawami czy kręgosłupem). Intensywność zajęć – intensywne.

Zajęcia jogi mają charakter integralny, prowadzone są w sposób spokojny, łączą ciało i umysł prowadząc do równowagi fizycznej i psychicznej. Poprzez praktykę asan ( postaw ciała ), świadomy oddech oraz koncentracje, wyciszamy umysł, równoważymy emocje osiągając wewnętrzny spokój. Ciało osiąga sprawność, lekkość, poprawia się postawa ciała oraz zakres ruchu. Joga pozwala nam lepiej funkcjonować w życiu codziennym zmagając się z wyzwaniami życia. Intensywność zajęć – spokojne.

System ćwiczeń fizycznych opracowany na początku XX wieku przez Niemca Josepha Pilatesa, którego celem ma być rozciągnięcie i uelastycznienie wszystkich mięśni ciała w celu poprawy zakresu i jakości ruchu. Według założeń Pilatesa, metoda ta przyczyniać się ma też do: wzmocnienia mięśni bez ich nadmiernego rozbudowania, odciążenia kręgosłupa, poprawy postawy, obniżenia poziomu stresu oraz ogólnej poprawy zdrowia osób ćwiczących. Intensywność zajęć – spokojne.

Nie mylić z pole dance lub exotic dance. Jest to fitness na drążku pionowym. Przeróżne figury, kombinacje figur oraz ciekawe akrobacje powodują, że trening ten świetnie wpływa na wytrzymałość mięśni i sylwetkę. Elementy akrobatyki dorzucają dodatkową adrenalinę, a samo wykonanie nowych figur to ogromna dawka uśmiechu i zadowolenia. Na pole fitness zakładamy krótkie spodenki, nie używamy tego dnia balsamu (rurka bywa śliska bez niego) i szykujemy się na dużo siniaków! Nie ma ograniczenia wiekowego. Intensywność zajęć – umiarkowane.

Zajęcia z użyciem sztang. Trening odbywa się przy muzyce, która nadaje tempo. Choreografia nie jest skomplikowana, cały zestaw składa się z prostych ćwiczeń na różne partie mięśni. Sam gryf jest lekki, a obciążenie dobierane indywidualnie. Na zajęciach każdy utwór to osobna grupa mięśni – warto więc dopasować obciążenie do danej grupy. Po tych zajęciach możesz liczyć na jędrne, wyrzeźbione i silne ciało. Trening jest polecany zarówno paniom jak i panom. Intensywność zajęć – umiarkowane/intensywne.

Zajęcia o charakterze wytrzymałościowym na rowerze stacjonarnym. Odpowiednio dobrana muzyka narzuca tempo jazdy. Wiąże się ono z ukształtowaniem terenu: są odcinki, gdy jedziesz po płaskiej nawierzchni oraz podjazdy pod górkę i szybkie zjazdy na dół. Dzięki temu, za każdym razem możesz wybrać się w zupełnie inną trasę. Podczas tego treningu spalisz tkankę tłuszczową, poprawisz kondycję oraz zdrowie wzmacniając układ krążeniowo-oddechowy. Intensywność zajęć – umiarkowane/intensywne.

To zajęcia stworzone dla kobiet w celu poprawy jędrności oraz wyglądu całej sylwetki, kształtują i modelują. Ćwiczymy takie partie mięśni jak rąk, nóg, pleców, brzucha i pośladków angażując do pracy całe ciało. Intensywność zajęć – spokojne/umiarkowane.

To forma zajęć, do których wykorzystuje się około 20-to cm platformę nazywaną stepem, ćwiczenia w rytm muzyki tanecznej polegają na dynamicznym wchodzeniu i schodzeniu ze stopnia na różne sposoby. Ćwiczenia pozwalają spalić tkankę tłuszczową, oraz ujędrnić i wzmocnić głównie dolne partie ciała, pośladki, uda oraz łydki. Intensywność zajęć – umiarkowane.

To zajęcia łączące w sobie elementy treningu siłowego i cardio z wykorzystaniem ciężaru własnego ciała. Muzyka towarzysząca na treningu idealnie współgra z ćwiczeniami wykonywanymi przez uczestników zajęć. Efekt Strong by Zumba to wzmocnienie mięśni całego ciała oraz wyrzeźbiona smukła sylwetka. Strong by Zumba to trening intensywny poprawiający również kondycję. Intensywność zajęć – intensywne.

Zajęcia wzmacniające całe ciało. Opierają się na połączeniu elementów aerobiku i treningu siłowego z wykorzystaniem różnorodnego sprzętu m.in. kettlebell’s, sztang, obciążeń, step’ów, piłek gimnastycznych, gum etc. Intensywność zajęć – umiarkowane.

Trampoliny czyli jumping fitness to połączenie ogólnorozwojowego treningu z muzyką i ogromną dawką energii, taka aktywność modeluje, poprawia kondycję, spala tkankę tłuszczową, oraz wyzwala endorfiny, bardzo ważna jest technika zajęć. Trampoliny to zajęcia cardio podczas których wykonujemy różnego rodzaju skoki o zmiennym tempie intensywności. Intensywność zajęć – umiarkowane/intensywne.

Ćwiczenia wielostawowe i funkcjonalne wykonujemy na czas w określonej ilości „obwodów”. W wysokim stopniu redukuje tkankę tłuszczową oraz podnosi sprawność organizmu. Wymagający i dający popalić. Intensywność zajęć – intensywne.

Zajęcia mają charakter profilaktyczny, oparty o zestaw ćwiczeń wpływających na poprawę sprężystości i ruchomości kręgosłupa. Przy regularnym uczęszczaniu na zajęcia możemy wyeliminować bóle lub dyskomfort pleców, a także zapobiec ich pogłębianiu lub nawrotom. Ćwiczenia obejmują mobilizacje kręgosłupa, stabilizacje przez wzmacnianie mięśni głębokich i przykręgosłupowych oraz rozluźnianie i rozciąganie poszczególnych grup mięśniowych. Zajęcia są do osób które są narażone na codzienne przeciążenia wyniku siedzącego trybu życia, lub nadmiernej eksploatacji aparatu ruchu. Intensywność zajęć – spokojne.

Zajęcia łączące w sobie elementy tańca i aerobiku z elementami treningu wytrzymałościowego prowadzone w rytm specjalnie przygotowanej muzyki latynoamerykańskiej. Zumba umożliwia spalanie kalorii przy świetnej zabawie. Optymistyczny nastrój zajęć wyzwala pozytywną energię, oraz hormony szczęścia. Proste kroki, oraz porywająca muzyka sprawiają, że każda z osób wychodzi z zajęć zmęczona i zadowolona. Zumba fitness to zajęcia dla każdego. Intensywność zajęć – umiarkowane/intensywne.
Icons made by Freepik, dDara, Gregor Cresnar, Darius Dan, photo3idea_studio, Eucalyp, srip, Gregor Cresnar, photo3idea_studio from www.flaticon.com is licensed by CC 3.0 BY

Hej, nie masz jeszcze karnetu? Dołącz do nas już dziś!

Skontaktuj się z nami

Aktualności

10 lipca 2019
SKY Fitness na basenie!

Zapraszamy do zapoznania się z naszą specjalną ofertą przygotowaną dla wielbicieli aktywności na ...

Czytaj dalej

03 czerwca 2019
Promocje w SKY Fitness

Zachęcamy do zapoznania się z naszymi ofertami promocyjnymi. Oferta od 15.06 Re...

Czytaj dalej

03 czerwca 2019
W niedzielę krócej

Informujemy, że w dniu 9.06.2019 z uwagi na Zielone Świątki klub czynny od 10 do 15. Do zobaczenia!

Czytaj dalej